• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
8

صنوف تولیدی باید مشمول بهره مندی از تسهیلات حمایتی قرار گیرند

  • کد خبر : 1364
  • 27 مهر 1395 - 8:34
صنوف تولیدی باید مشمول بهره مندی از تسهیلات حمایتی قرار گیرند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: صنوف زیادی در کشور در بخش تولیدی به عنوان بنگاه های کوچک و متوسط فعالیت می کنند و باید مشمول بهره مندی از تسهیلات حمایتی قرار گیرند. رضا علیزاده در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران افزود: مجلس شورای اسلامی و کمیسیون […]

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: صنوف زیادی در کشور در بخش تولیدی به عنوان بنگاه های کوچک و متوسط فعالیت می کنند و باید مشمول بهره مندی از تسهیلات حمایتی قرار گیرند.

رضا علیزاده در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران افزود: مجلس شورای اسلامی و کمیسیون صنایع به دنبال بررسی راه های خروج از بحران تورم ورکود هستند و در این راستا قدم هایی برداشته شده ضمن اینکه حمایت از صنایع کوچک زوده بازده نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه رکود باعث شده تا واحدها با ظرفیت کمتر از ۵۰ درصد فعالیت کنند، ادامه داد: به طور کلی بخش تولید در کشور به دلیل نبود حمایت های لازم با مشکلات همراه است ؛ از این رو باید به دنبال راهکارهای مناسب برای برون رفت این واحدها از رکود باشیم .

وی تصریح کرد: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای تولیدی کوچک و متوسط می تواند بهترین راهکار برای خروج از رکود باشد.

علیزاده افزود: مسئولان و مدیران کشور باید در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و رسیدن به توسعه پایدار در بخش تولید و صنعت در کوتاه مدت صنایع کوچک و زود بازده را تقویت کنند.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1364
  • ارسال توسط :
  • 514 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای صنوف تولیدی باید مشمول بهره مندی از تسهیلات حمایتی قرار گیرند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.