• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12

فرماندار: تدابیر اتاق اصناف جم در تامین اقلام اساسی عید ۹۸ شایسته تقدیر است/ ایجاد ۸۰ فرصت شغلی در بازار جم در سال ۹۷

  • کد خبر : 2986
  • 05 تیر 1398 - 10:41
فرماندار: تدابیر اتاق اصناف جم در تامین اقلام اساسی عید ۹۸ شایسته تقدیر است/ ایجاد ۸۰ فرصت شغلی در بازار جم در سال ۹۷

فرماندار جم در بازدید از اتاق اصناف جم گفت: تدابیر اتاق اصناف و اداره صمت در تامین اقلام اساسی روزهای پایانی سال ۹۷ و عید نوروز قابل تقدیر بود. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان جم؛ محمد حسینی در دیدار با رئیس و کارکنان اتاق اصناف جم با بیان اینکه رسالت مهم و اساسی اتاق اصناف، […]

فرماندار جم در بازدید از اتاق اصناف جم گفت: تدابیر اتاق اصناف و اداره صمت در تامین اقلام اساسی روزهای پایانی سال ۹۷ و عید نوروز قابل تقدیر بود.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان جم؛ محمد حسینی در دیدار با رئیس و کارکنان اتاق اصناف جم با بیان اینکه رسالت مهم و اساسی اتاق اصناف، تامین مطلوب نیاز مردم از بازار و تنظیم بازار عرضه و تقاضاست خاطر نشان کرد: هر چه نظام عرضه و تقاضا در بازار بهتر مدیریت شود میزان تورم کاذب بازار هم کاهش می یابد.

وی بازرسی های مستمر و پیگیری ویژه اتاق اصناف و اداره صمت در راستای مبارزه با گران فروشی را مطلوب توصیف کرد و گفت: اقدامات اتاق اصناف در این راستا شایسته تقدیر است و انتظار است ضمن برخورد با گران فروشی، صنوف منصف بازار هم به مردم معرفی شوند تا انگیزه کار نیک و شایسته در بازار افزایش یابد.

 حسینی برخی نوسان قیمت ها در بازار را ناشی از شرایط کلی اقتصاد کشور دانست و یادآور شد: دولت تمام توان خود را به کارگرفته تا با وجود فشارهای شدید ناشی از تحریم، بازار را مدیریت کند و مردم بتوانند با دغدغه کمتری کالای خود را از بازار تهیه کنند.

فرماندار جم از ایجاد 80 فرصت شغلی در بخش صنعت، معدن و تجارت در سال 97 خبر داد و گفت: 24 طرح اشتغال زا با اعتبار تسهیلاتی بالغ بر 3 میلیارد تومان در سال گذشته پرداخت شد که فرصت اشتغال۸۰ نفر را فراهم کرده است.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=2986

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.