• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
15

فرماندار: همکاری اصناف در بحران کرونا قابل تقدیر است/پرداخت تسهیلات حمایتی به بنگاه های آسیب دیده از کرونا

  • کد خبر : 3370
  • 04 تیر 1399 - 19:55
فرماندار: همکاری اصناف در بحران کرونا قابل تقدیر است/پرداخت تسهیلات حمایتی به بنگاه های آسیب دیده از کرونا

به مناسبت فرارسیدن روز ملی اصناف، مراسم تجلیل از اصناف نمونه و خیر شهرستان با حضور فرماندار،رئیس اداره صمت،رئیس اتاق اصناف،رئیس کمیته امداد و جمعی از اصناف برگزار گردید. فرماندار جم در ابن مراسم گفت:رعایت جدی پروتکل های بهداشتی توسط اصناف نقش بسزایی در کنترل بیماری کرونا دارد. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف جم؛ […]

به مناسبت فرارسیدن روز ملی اصناف، مراسم تجلیل از اصناف نمونه و خیر شهرستان با حضور فرماندار،رئیس اداره صمت،رئیس اتاق اصناف،رئیس کمیته امداد و جمعی از اصناف برگزار گردید.

فرماندار جم در ابن مراسم گفت:رعایت جدی پروتکل های بهداشتی توسط اصناف نقش بسزایی در کنترل بیماری کرونا دارد.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف جم؛ محمد حسینی افزود:اصناف جم همکاری و همراهی بسیار خوبی با مصوبات ستاد مبارزه با کرونا داشته اند. محدودیت های رعایت شده و تعطیلی توسط صنوف موجب پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر این ویروس در شهرستان شده است.

فرماندار جم با اشاره به نقش اصناف در اقتصاد کشور بیان داشت: تامین ارزاق عمومی و معیشت مردم و اثر گذاری در فعالیت های اقتصادی و اشتغال، نشان از تقش بزرگ اصناف در اقتصاد کشور می باشد.
وی با بیان پرداخت تسهیلات حمایتی دولت به بنگاه های آسیب دیده از کرونا خاطرنشان کرد:تسهیلات حمایتی جهت بنگاه های آسیب دیده از کرونا بزودی پرداخت خواهد شد. تسهیلات اشتغالزایی با بهره کم نیز به اصنافی که نسبت به  جذب نیروهای تحت پوشش دستگاه های حمایتی مثل کمیته امداد اقدام کنند پرداخت می شود.
حسینی در پایان اضافه کرد:  : ایجاد محدودیت های صدور پروانه کسب که در قانون حذف شده در دستور کار و پیشنهاد قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=3370

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.