• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

مبارزه با قاچاق کالا باید از مبادی ورودی آغاز شود

  • کد خبر : 1342
  • 19 مهر 1395 - 1:16
مبارزه با قاچاق کالا باید از مبادی ورودی آغاز شود

رییس اتاق اصناف مرکز استان خراسان شمالی (بجنورد) گفت: قبول داریم که باید با قاچاق کالا مبارزه شود اما در نحوه اجرای مبارزه با قاچاق توقع داریم تا مشکل به صورت ریشه ای حل شود که لازمه آن مبارزه با قاچاق کالا از مبادی ورودی کشور است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، […]

رییس اتاق اصناف مرکز استان خراسان شمالی (بجنورد) گفت: قبول داریم که باید با قاچاق کالا مبارزه شود اما در نحوه اجرای مبارزه با قاچاق توقع داریم تا مشکل به صورت ریشه ای حل شود که لازمه آن مبارزه با قاچاق کالا از مبادی ورودی کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، محمود اسدی در همایش پلیش و اصناف با حضور سردار مظاهری فرماندهی محترم انتظامی استان، ریاست محترم سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، رئیس محترم اتاق اصناف و مسئولین استانی و انتظامی افزود: قاچاق یکی از معضلات و مشکلاتی است که گریبانگیر اصناف شده است.

وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا علیه السلام با ارائه گزارشی از عملکرد اصناف به بیان نقش اصناف در همه برهه های حساس انقلاب پرداخت و خاطرنشان کرد: اصناف همیشه پیرو ولایت بوده و آماده خدمت و جان فشانی برای انقلاب هستند.

اسدی ضمن تقدیر و تشکر از سرهنگ نامور رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی به تعامل خوب بین اتاق اصناف و نیروی انتظامی اشاره و ابراز امیدواری کرد شاهد تعامل و هکاری بیشتری در جهت ارتقاء جایگاه اصناف و به تبع آن میهن عزیزمان ایران باشیم .

گزارش رسیده از روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان خراسان شمالی حاکی است: در پایان همایش از زحمات و تلاش های شبانه روزی اسدی رییس اتاق اصناف بجنورد در اتاق و همچنین  استان، توسط سردارمظاهری تقدیر و تشکر بعمل آمد.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1342
  • ارسال توسط :
  • 337 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مبارزه با قاچاق کالا باید از مبادی ورودی آغاز شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.