• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7

مصاحبه رئیس شورای شهر جم:از خرید سه مینی بوس تا احداث مجتمع فرهنگی در جم وآسفالت تمام کوچه ها

  • کد خبر : 469
  • 31 شهریور 1394 - 10:10
مصاحبه رئیس شورای شهر جم:از خرید سه مینی بوس تا احداث مجتمع فرهنگی در جم وآسفالت تمام کوچه ها

آینه جم ؛ رییس شورای اسلامی شهر جم در گفتگوی اختصاصی با سایت آینه جم، مهمترین برنامه های پیشرو را تشریح کرد. اسدالله نیکخواه در ابتدای از عنایت اعضاء شورای شهر برای انتخاب وی به عنوان رئیس شورای شهر جم در سال سوم شورا قدردانی کرد. نیکخواه با تجلیل از تلاش های پریشان و راستین […]

آینه جم ؛ رییس شورای اسلامی شهر جم در گفتگوی اختصاصی با سایت آینه جم، مهمترین برنامه های پیشرو را تشریح کرد.

اسدالله نیکخواه در ابتدای از عنایت اعضاء شورای شهر برای انتخاب وی به عنوان رئیس شورای شهر جم در سال سوم شورا قدردانی کرد.

نیکخواه با تجلیل از تلاش های پریشان و راستین روسای سابق شورای شهر جم در این دوره شورا بیان داشت: ادامه دهنده راه آنها خواهم بود.

وی تصریح کرد: با تلاش های شهردار و پرسنل شهرداری در زمینه مبلمان شهری جم در دو سال گذشته، گام های خوبی برداشته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر جم با قدردانی از ابراز محبت های مردم شهر جم در انتخاب وی به عنوان رئیس شورای شهر بیان داشت : مردم توقعات دارند که قطعا تلاش های بیشتری خواهد شد و پیگیری حقوق مردم با جدیت دنبال خواهم کرد.

بحث شورایاری با جدیت پیگیری می شود

نیکخواه با بیان اینکه حقوق شهروندی سرلوحه برنامه های شورای شهر قرار می گیرد اظهار داشت : براساس منویات رهبری و تاکیدات ریاست جمهور، تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی به جد پیگیری می شود گرچه تاکنون نیز در اولویت شهرداری و شورای شهر بوده است.

اسدالله نیکخواه اظهار داشت : برای فعالیت های گسترده تر و خدمات بیشتر و توسعه متوازن شهر جم، بحث شورایاری به عنوان بازوان شورا در برنامه قرار دارد.

وی افزود: در بحث توسعه متوازن، توجه ویژه به سه محله ولیعصر، چاه دراز و اسلام آباد که جدیدا به شهر الحاق یافته اند خواهد شد.

از رسانه ها برای حضور در جلسات شورای شهر دعوت می شود

نیکخواه ادامه داد : تعامل شورا با رسانه ها تنگاتنگ خواهد شد و در بیشتر جلسات رسمی شورای شهر از رسانه ها دعوت می شود.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر تمرکز بیشتر شورا و شهرداری بر مبلمان شهری بوده است گفت: متاسفانه پروژه کلان نداشته ایم که با حضور استاندار افتتاح شود و بتوانیم امتیازی از آنان نیز بگیریم.

نیکخواه ادامه داد: در همین راستا احداث مجتمع فرهنگی و هنری در شان مردم شهر جم با اعتبارات اولیه شهرداری آغاز می شود و سعی می کنیم برای تکمیل از اعتبارات ملی و استانی نیز بهره گیریم.

رئیس شورای اسلامی شهر جم با بیان اینکه تا دهه فجر بخش مهمی از بلوار چمران انجام می شود اضافه کرد: تلاش بر این است در آینده نزدیک از سمت جنوب جم نیز بلوار ورودی تکمیل شود.

تا دو سال آینده تمام کوچه های شهر جم آسفالت می شود

وی خاطرنشان کرد : در راستای توسعه متوازن ایجاد پارک محله ای در بیشتر محلات شهر جم در دستور کار است.

رئیس شورای اسلامی شهر جم گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده تلاش می شود تا پایان این دوره شورای شهر، تمام کوچه های شهر جم، آسفالت شود.

سه مینی بوس خرید می شود

نیکخواه از خرید سه مینی بوس توسط شهرداری جم خبر داد و بیان داشت: این مینی بوس ها با هدف درآمد زایی نیست در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان است.

وی گفت: برای تعامل و هم اندیشی بیشتر علاوه بر نشست های مردمی با شهروندان در مساجد و حسینیه ها، فضای مجازی نیز برای استفاده از دیدگاه های مردم شهر جم ایجاد شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر جم از تجهیز شهرداری جم به اتوماسیون اداری خبر داد و تصریح کرد: دغدغه های مردم نیز با این سیستم یکپارچه در زمینه هزینه ها رفع می شود.

نیکخواه در زمینه توسعه شهر جم گفت: من دیدگاه توسعه شهر دارم ولی دیدگاه دیگر اعضای شورای شهر نیز مهم است و همچنین استانداری نیز مخالف توسعه شهرها است گرچه تاکنون نیز سه محله به شهر افزوده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می کنم از همه ظرفیت ها و فرصت ها برای توسعه شهر جم و انجام خدمات مطلوب به شهروندان استفاده شود.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=469
  • ارسال توسط :
  • 531 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مصاحبه رئیس شورای شهر جم:از خرید سه مینی بوس تا احداث مجتمع فرهنگی در جم وآسفالت تمام کوچه ها بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.