• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6

مصوبه کمیسیون تنظیم بازار: جمعه بازار تغییر مکان می یابد

  • کد خبر : 611
  • 19 آبان 1394 - 7:39
مصوبه کمیسیون تنظیم بازار: جمعه بازار تغییر مکان می یابد

فرماندار جم در نشست کمیسیون تنظیم بازار این شهرستان بر لزوم تامین ارزاق ارزان قیمت برای اقشار کم درآمد جامعه تاکید کرد. فتح اله نوروزی در این نشست که با موضوع سامان دهی بازار روز در شهرستان برگزار شد برپایی بازار روز را گامی مهم در تنظیم و تعدیل قیمت ها عنوان کرد و افزود: […]

فرماندار جم در نشست کمیسیون تنظیم بازار این شهرستان بر لزوم تامین ارزاق ارزان قیمت برای اقشار کم درآمد جامعه تاکید کرد.
فتح اله نوروزی در این نشست که با موضوع سامان دهی بازار روز در شهرستان برگزار شد برپایی بازار روز را گامی مهم در تنظیم و تعدیل قیمت ها عنوان کرد و افزود: شهرستان جم دارای اقشار گوناگون با درآمدهای متنوع است که بازار روز می تواند بخشی از نیاز اقشار کم درآمد به کالاهای ارزان را تامین کند.
وی انصاف را شرط مهم در کسب و کار عنوان کرد و گفت: بازاریان در قیمت گذاری باید اقشار کم درآمد را نیز مورد توجه قرار دهند تا همه بتوانند از حداقل ها در زندگی برخوردار باشند.

رئیس کمیسیون تنظیم بازار شهرستان جم، مکان کنونی بازار روز شهر جم را نامناسب دانست و اظهار کرد: گلایه های متعددی از سوی مردم در خصوص مکان بازار روز شهر جم مطرح شده که لازم است در این زمینه تصمیم گیری شود.

بر اساس مصوبات کمیسیون تنظیم بازار مورخ ۹۴/۸/۱۷ مقرر گردید شهرداری شهر جم در خصوص انتقال جمعه بازار و اطلاع رسانی از طریق پیامک و نصب بنر از مکان فعلی به خیابان رازی جنب جایگاه CNG او با همکاری فرماندهی محترم نیروی انتظامی و راهور در خصوص نحوه اسکان، نحوه ورود و خروج به جمعه بازار و مکان پارکینگ ماشین آلات قدامات لازم را بعمل آورد.

به منظور نظارت بر بازار بویژه جمعه بازار ادارات مربوطه در خصوص گشت و بازدید مشترک و بصورت مستمر اقدام لازم را معمول نمایند.

همچنین مقرر شد اداره برق شهرستان در خصوص روشنایی محل جدید جمعه بازار اقدام لازم را انجام دهد و در راستای اطلاع رسانی و معرفی مجدد سامانه ۱۲۴ ، اداره صنعت، معدن و تجارت با نصب بنر در مکان های مختلف شهرستان اقدام نماید.

۸I4A2555 ۸I4A2560 ۸I4A2562 ۸I4A2563

 

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=611

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.