• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8

مهره ی شاه غلام، مانع مات شدن فجری ها نشد/ پارس به جمع مدعیان بازگشت + تصاویر

  • کد خبر : 1430
  • 09 آبان 1395 - 20:18

تاورتا، از هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان، تیم فوتبال پارس جنوبی جم موفق شد با یک گل مقابل حریف خود فجر سپاسی شیراز به پیروزی دست یابد.   به گزارش «خلیج فارس» به نقل از مهر؛  تیم پارس جنوبی جم عصر شنبه در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم ریشه‌دار فوتبال ایران […]

تاورتا، از هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان، تیم فوتبال پارس جنوبی جم موفق شد با یک گل مقابل حریف خود فجر سپاسی شیراز به پیروزی دست یابد.

 

به گزارش «خلیج فارس» به نقل از مهر؛  تیم پارس جنوبی جم عصر شنبه در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم ریشه‌دار فوتبال ایران یعنی فجر سپاسی شیراز بود که غلامحسین پیروانی مربی کهنه‌کار و پرافتخار فوتبال را روی نیمکت خود داشت.

pars-jam-fajr-shiraz-4

 

شاگردان مهدی تارتار در تیم پارس جنوبی جم در این مسابقه موفق شدند با یک گل مقابل حریف خود به پیروزی برسند تا روند صعودی آنها در جدول رده‌بندی ادامه داشته باشد.

 

تک گل این مسابقه را علی نظری در دقیقه ۵۹ برای تیم پارس جنوبی جم مسابقه به ثمر رساند و تلاش هر دو تیم در دیگر دقایق مسابقه برای رسیدن به گل نتیجه‌بخش نبود.

 

تیم فجر سپاس از تیم‌های نام‌دار کشور این روزها وضعیت مناسبی در لیگ آزادگان ندارد و از ۱۲ مسابقه خود تنها چهار امتیاز را کسب کرده و در انتهای جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

 

تیم پارس جنوبی جم که هفته پیش نیز موفق شده بود دربی استان بوشهر را پیروز شود، بار دیگر روند صعودی خود در جدول را ادامه داد و هم‌اکنون با ۱۹ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته است و امید این تیم برای صعود به لیگ برتر افزایش یافت.

 

فجر سپاسی شیراز هفته آینده میزبان تیم مس رفسنجان است و تیم پارس جنوبی جم نیز همان نساجی مازندران خواهد بود./خلیج فارس

 

تصاویر:

 

عکاس: مهدی مهران نژاد

 

pars-jam-fajr-shiraz-1pars-jam-fajr-shiraz-2pars-jam-fajr-shiraz-3pars-jam-fajr-shiraz-4pars-jam-fajr-shiraz-5pars-jam-fajr-shiraz-6pars-jam-fajr-shiraz-7pars-jam-fajr-shiraz-8pars-jam-fajr-shiraz-9pars-jam-fajr-shiraz-10pars-jam-fajr-shiraz-11pars-jam-fajr-shiraz-12 pars-jam-fajr-shiraz-13pars-jam-fajr-shiraz-14pars-jam-fajr-shiraz-15pars-jam-fajr-shiraz-16pars-jam-fajr-shiraz-17pars-jam-fajr-shiraz-18pars-jam-fajr-shiraz-19pars-jam-fajr-shiraz-20pars-jam-fajr-shiraz-21 pars-jam-fajr-shiraz-22pars-jam-fajr-shiraz-23pars-jam-fajr-shiraz-24pars-jam-fajr-shiraz-25pars-jam-fajr-shiraz-26

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1430
  • ارسال توسط :
  • 428 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مهره ی شاه غلام، مانع مات شدن فجری ها نشد/ پارس به جمع مدعیان بازگشت + تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.