• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

مهلت ۶ ماهه دولت به برندهای خارجی برای گشایش نمایندگی رسمی در ایران

  • کد خبر : 1084
  • 23 مرداد 1395 - 11:08
مهلت ۶ ماهه دولت به برندهای خارجی برای گشایش نمایندگی رسمی در ایران

رئیس اتحادیه موبایل گفت: در جلسه‌ای با حضور ارگان‌های دولتی و اصناف با تصویب پیگیری جدی ماده ۴ قانون تشکیل سازمان حمایت برای ساماندهی تمامی کالاهای خارجی مقرر شد فرصت ۶ ماه‌های به واردکنندگان برای اخذ نمایندگی رسمی داده شود.  ابراهیم درستی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، از به جریان افتادن دوباره […]

رئیس اتحادیه موبایل گفت: در جلسه‌ای با حضور ارگان‌های دولتی و اصناف با تصویب پیگیری جدی ماده ۴ قانون تشکیل سازمان حمایت برای ساماندهی تمامی کالاهای خارجی مقرر شد فرصت ۶ ماه‌های به واردکنندگان برای اخذ نمایندگی رسمی داده شود.

 ابراهیم درستی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، از به جریان افتادن دوباره ماده چهارم قانون تاسیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان خبر داد و گفت: طبق این ماده قانونی تمامی برندهای خارجی موجود در ایران باید دارای نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش باشند.

رئیس اتحادیه موبایل و لوازم صوتی و تصویری با تاکید براینکه این قانون شامل تمامی کالاها می‌شود افزود: در زمان تحریم به دلیل محدودیت، این قانون جدی گرفته نمی‌شد اما اکنون که محدودیت‌ها رفع شده مانعی برای ایجاد نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش کالاهای خارجی در ایران نیست.

وی ادامه داد: اخیرا در جلسه‌ای با حضور ارگان‌های دولتی و اصناف مصوب شد که در راستای ساماندهی تمامی کالاهای خارجی موجود در بازار فرصت ۶ ماه‌های به واردکنندگان برای اخذ نمایندگی داده شود که این فرصت در صورت لزوم قابل تمدید خواهد بود.

درستی گفت: مبارزه اساسی با کالای قاچاق باید از نقطه‌ای آغاز شود و موفقیت در این راه مستلزم تعامل دولت و اصناف است.

نابب رئیس اتاق اصناف تهران تصریح کرد:‌به این ترتیب واردکنندگانی که اکنون مجوز واردات و نمایندگی از شرکت خارجی دارند باید اقدامات لازم برای اخذ نمایندگی رسمی را طی کنند.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1084
  • ارسال توسط :
  • 326 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مهلت ۶ ماهه دولت به برندهای خارجی برای گشایش نمایندگی رسمی در ایران بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.