• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7

نشست شورای اداری شهرستان جم: نقدهای امام جمعه بر ادارات / تبیض برخی از ادارت میان فقیر و غنی

  • کد خبر : 383
  • 02 شهریور 1394 - 13:09
نشست شورای اداری شهرستان جم: نقدهای امام جمعه بر ادارات / تبیض برخی از ادارت میان فقیر و غنی

صبح امروز نشست شورای اداری شهرستان جم به ریاست فرماندار  و با حضور حجت الاسلام رزمجو مدیرکل امور اجتماعی استانداری، مهندس کازرونی مدیرکل فنی و حرفه ای استان بوشهر وسایر مدیران اجرایی شهرستان جم برگزار گردید. فرماندار جم: اعتبار پروژه های هفته دولت بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان فرماندار شهرستان جم در ابتدای سخن ضمن […]

صبح امروز نشست شورای اداری شهرستان جم به ریاست فرماندار  و با حضور حجت الاسلام رزمجو مدیرکل امور اجتماعی استانداری، مهندس کازرونی مدیرکل فنی و حرفه ای استان بوشهر وسایر مدیران اجرایی شهرستان جم برگزار گردید.

فرماندار جم: اعتبار پروژه های هفته دولت بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان

edari

فرماندار شهرستان جم در ابتدای سخن ضمن تبریک هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، خاطر نشان کرد: این دوستاره، اسطوره های بزرگی بودند که خط شهادت آنها نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران شده است که با خون خود نهال نوپای انقلاب را بارور ساخته اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان جم، در خصوص اهمیت سازمان های مردم نهاد در جامعه گفت و تصریح کرد: سازمان های مردم نهاد، گروه هایی با گرایش هایی مختلف هستند که  در حوزه های فرهنگی، دینی، محیط زیست، سلامت، عفاف و حجاب و … سازماندهی شده اند و با نقد دولت، مطالبه گر حقوق مردم هستند و دولت نیز از این طرح حمایت می کند که نیاز است مجوز های مربوط به ثبت این سازمان ها طوری صادر شود که ما شاهد حضور بیشتر این تشکل در سطح جامعه باشیم.

فتح الله نوروزی با در خواست از مدیرکل فنی و حرفه ای استان بوشهر ، مبنی بر تاسیس مرکز فنی حرفه ای مجهز در شهرستان جم، گفت: با توجه به ظرفیت ها و پتانسل موجود و همچنین صنعتی بودن شهرستان جم، این توقع میرود که مرکز فنی و حرفه ای با ساختمان مستقل در سطح شهرستان جم داشته باشیم.

نوروزی در بخش دوم سخنان خود به برنامه های هفته دولت در شهرستان جم اشاره کرد و بیان کرد: مسوولین ادارات در هفته دولت با شرکت در برنامه های این روز می توانند خود را در آیینه حقیقت نمای مردم ببیند و نیاز است که مردم خدمات دولت در شهرستان را ببیند و یک حس اعتماد بین مردم و دولت شکل گیرد.

وی در تشریح برنامه های هفته دولت گفت: برنامه های هفته دولت در شهرستان جم با تجدید میثاق با آرمان های شهید گمنام در شهر جم شروع می شود.

وی در ادامه گفت: در هفته دولت ۶۰ پروژه قابل افتتاح و ۱۰ پروژه کلنگ زنی خواهد بود که اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان شامل این پروژه ها می شود.

فرماندار جم گفت: در هفته دولت کلنگ زنی پروژه آبیخداری در بخش ریز ، افتتاح اداره محیط زیست، ارتقا بیمه سلامت از نمایندگی به اداره، عملیاتی شدن ۴۰ پروژه روستایی، ۵ پروژه در حوزه سلامت و … را در دستور کار داریم. /ایلنا

امام جمعه شهرستان جم: نقدی بر ادارات شهرستان

edari13

امام جمعه شهرستان جم با تبریک دهه کرامت و هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان و رجایی را گرامی داشت.

حجت الاسلام محمد گنجی مهم ترین عامل از دست رفتن سرمایه های انسانی را جناح بازی سیاسی دانست و خاطر نشان کرد: اکنون انقلاب اسلامی الگوی کشورهای اسلامی است و دولت تدبیر و امید به جرعت یکی از بهترین دولت های بعد از انقلاب اسلامی است که باید به جای تضعیف آن و اختلاف افکنی باید از آن حمایت کرد.

محمد گنجی از نبود ساختمان فنی و حرفه ای و استیجاری بودن ساختمان این مرکز در شهرستان انتقاد کرد و افزود: شهرستان جم علی رغم داشتن بهترین  آب و هوا در جنوب استان بوشهر، در سال های قبل در نبود تدبیر از ساختمان فنی و حرفه ای محروم مانده است و این توقع می رود که به علت صنعتی بودن شهرستان جم دارای بزرگترین مرکز فنی و حرفه ای در استان باشد.

حجت الاسلام گنجی از شروع به کار نشدن بیمارستان تامین اجتماعی در شهر جم از مسوولین استانی گله کرد و خاطر نشان کرد: علی رغم واگزاری زمین و مصوبه دولت برای احداث بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان جم، شاهد آن هستیم که هیچ گونه اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است و این در حالی است که شهرستان جم باید در اولویت اول قرار داشته باشد.

وی گفت: اداره منابع طبیعی در خصوص زمین های متعلق به دولت و مردم حساسیت بیشتری نشان دهد.

وی در ادامه بر اداراتی همچون کار، تعاون و رفاه اجتماعی، سازمان تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد، بنیاد شهید و امورایثارگران و شهرداری جم نکاتی را خاطر نشان کرد.

علمداری، شهردار جم نیز در پایان سخنان امام جمعه شهرستان جم توضیحاتی در خصوص نقد وی بیان نمود.

رییس دادگستری شهرستان جم: برخی ادارات بین افراد غنی و فقیر تبعیض قائل می شوند.

????????????????????????????????????

محمد سهیلی از تبعیض در برخی ادارات شهرستان جم گله نمود و گفت: در برخی از موارد متاسفانه فقط افراد ضعیف جامعه به سیستم قضایی معرفی می شوند و این شایسته برخی از ادارات دولتی در شهرستان نیست.

سهیلی در ادامه گفت: گاها مشاهده شده است با ورود یکی از پرونده های این ادارات از تخلف افراد به سیستم قضایی، اداره مربوطه از شکایت خود صرف نظر می کند، که بعدا مشخص شده از افراد دارای نفوذ و ثروت بوده است.

دبیر ستاد هفته دولت: تشریح برنامه های هفته دولت

edari16

سید علیرضا سجادی با بیان نکاتی به رووسای ادارات در خصوص برنامه های هفته دولت،بیان داشت: در هفته دولت که فرصتی برای انعکاس خدمات دولت تدبیر و امید که لازم است که در برنامه های این هفته حضور داشته باشید.

فرمانده ناحیه سپاه حضرت عباس(ع) شهرستان جم: برای اولین بار، بازسازی واقعه غدیر در شهرستان جم

edari14

عبالرضا ریزی با بیان اهمیت هفته دفاع مقدس، برنامه های پیشنهادی این هفته را اعلام کرد و بیان داشت: برنامه های پیشنهادی این هفته رژه حماسی نیروهای انتظامی، نظامی و بسیجی، گردهمایی کلیه رزمندگان در یک همایش، برگزاری دعای عرفه، غبارروبی قبور شهدا، تجلیل از خانواده شهدا و رزمندگان، برنامه های مختلف ورزشی، پیاده روی خانوادگی و … می باشد.

وی در ادامه گفت: برای اولین بار در شهرستان جم با کمک شورای هیات مذهبی و امام جمعه، بازسازی واقعه بزرگ غدیر را انجام خواهیم داد که برنامه ی بزرگ اجتماعی خواهد بود.

مدیر کل فنی و حرفه ای استان بوشهر: در صورت وجود فضای مناسب، مرکزی فنی و حرفه ای مجهز ایجاد می گردد

edari19

مدیر کل فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: در صورت وجود فضای مناسب، سازمان فنی و حرفه ای آمادگی هر گونه همکاری برای ایجاد مرکزی مجهز در شهرستان جم می باشد.

در این مراسم از چهارتن کسانی که موفق به کسب رتبه سه رقمی در کنکور سراسری سال ۹۴ شده بودند، تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=383

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.