• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
12

نصب صندوق مکانیزه فروش در همه مناطق کشور امکانپذیر نیست

  • کد خبر : 381
  • 01 شهریور 1394 - 15:55
نصب صندوق مکانیزه فروش در همه مناطق کشور امکانپذیر نیست

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی: نصب صندوق مکانیزه فروش در همه مناطق کشور امکانپذیر نیست/ مالیات تعیین شده برای صنوف تناسبی با درآمدها ندارد عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: الزام آور بودن نصب صندوق مکانیزه فروش از سوی سازمان امور مالیاتی منطقی نیست چرا که بسیاری از واحدهای صنفی در شهرستان های […]

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

نصب صندوق مکانیزه فروش در همه مناطق کشور امکانپذیر نیست/ مالیات تعیین شده برای صنوف تناسبی با درآمدها ندارد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: الزام آور بودن نصب صندوق مکانیزه فروش از سوی سازمان امور مالیاتی منطقی نیست چرا که بسیاری از واحدهای صنفی در شهرستان های کوچک توانایی نصب صندوق مکانیزه را ندارند.
عباس صلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار اصناف ایران افزود: نصب صندوق مکانیزه فروش در شهرهای کوچک و مغازه های کوچک که سرمایه اندکی دارند، جوابگو نیست و شاید سرمایه مغازه اش به اندازه خرید صندوق مذکور نباشد؛ لذا الزامی کردن نصب صندوق مکانیزه برای این قبیل واحدها منطقی نیست. سازمان امورمالیاتی باید در این زمینه کار کارشناسی شده و دقیق تری را انجام دهد.
وی با بیان اینکه مالیات تعیین شده صنوف در شهرستانها متناسب با درآمد آنها نیست، تصریح کرد: یکسری از مالیات هایی که گرفته می‌شود، مصوبه مجلس شورای اسلامی و بر اساس قانون است که باید دریافت شود اما در حال حاضر شاهد هستیم که مابه التفاوت های مالیات سال ۸۸ و ۸۹ در حال گرفتن است که این صحیح نیست.
صلاحی با بیان اینکه بیشترین سوالات مطرح شده از وزیر اقتصاد در خصوص مالیات بوده است، اظهار کرد: مشکلات اقتصادی و مالیات مساله مهمی است و مسئولان امور مالیاتی تاکنون به سوالات مردم و صنوف در خصوص مالیات پاسخ قانع کننده ای نداده اند.
وی با بیان اینکه کسی متولی اقتصاد کشور است باید در این خصوص پاسخگو باشد، افزود: با توجه به ذهنیتی که در خصوص مالیات ها در جامعه ایجاد شده، نیاز به شفاف سازی است ضمن اینکه مجلس خواستار اخذ مالیات متناسب با درآمد واحدهای صنفی است .
صلاحی افزود: اتاق اصناف ایران با توجه به اینکه متولی امور اصناف است، باید پیگیر مسایل صنوف باشد و موارد لازم و ضروری در این زمینه را به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=381
  • ارسال توسط :
  • 377 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نصب صندوق مکانیزه فروش در همه مناطق کشور امکانپذیر نیست بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.