• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

نصب صندوق های مکانیزه فروش قانون است و باید رعایت شود

  • کد خبر : 1304
  • 07 مهر 1395 - 12:49
نصب صندوق های مکانیزه فروش قانون است و باید رعایت شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نصب صندوق های مکانیزه فروش در واحدهای صنفی قانون است و باید رعایت شود. رحیم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران افزود: بر اساس ماده ۱۲۱ قانون پنجم توسعه که با هماهنگی سازمان امور مالیاتی کشور و اتاق اصناف ایران به تصویب رسیده […]

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نصب صندوق های مکانیزه فروش در واحدهای صنفی قانون است و باید رعایت شود.

رحیم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران افزود: بر اساس ماده ۱۲۱ قانون پنجم توسعه که با هماهنگی سازمان امور مالیاتی کشور و اتاق اصناف ایران به تصویب رسیده ، صاحبان مشاغل بر اساس اولویتی که این سازمان تعیین می‌کند، مکلف به نصب و استفاده از صندوق‌های مکانیزه فروش هستند.

وی با بیان اینکه نصب صندوق های مکانیزه فروش به شفاف سازی مالیاتی کمک می کند، تصریح کرد: در تمام کشورهای توسعه یافته حسابداری به صورت الکترونیکی انجام می شود و نقل و انتقال پول به صورت فیزیکی مرسوم نیست و ما نیز باید به سمت الکترونیکی شدن حرکت کنیم.

زارع با بیان اینکه اصناف تاکنون در خصوص نصب صندوق های مکانیزه با توجه به بضاعتی که داشته اند، خوب عمل کرده اند، افزود: تلاش های اتاق اصناف ایران در زمینه نصب صندوق های مکانیزه فروش در واحدهای صنفی قابل تقدیر است و باید دولت نیز برای تحقق کامل این طرح با ارائه تسهیلات و کمک مالی به صنوف ضعیف تر همراه باشد.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1304
  • ارسال توسط :
  • 231 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نصب صندوق های مکانیزه فروش قانون است و باید رعایت شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.