• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
11

نمایشگاه های فصلی در ماه رمضان برگزار نمی شود

  • کد خبر : 705
  • 17 خرداد 1395 - 7:59
نمایشگاه های فصلی در ماه رمضان برگزار نمی شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید فاضلی رئیس اتاق اصناف در طرح ضیافتی ماه رمضان اظهار داشت: قیمت گذاری اقلام پرمصرف این ماه انجام شده است ضمن اینکه مشکلی در تامین و توزیع اقلام پرمصرف وجود ندارد. وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه های فصلی در این ماه گفت: با توجه به آنکه […]

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید فاضلی رئیس اتاق اصناف در طرح ضیافتی ماه رمضان اظهار داشت: قیمت گذاری اقلام پرمصرف این ماه انجام شده است ضمن اینکه مشکلی در تامین و توزیع اقلام پرمصرف وجود ندارد.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه های فصلی در این ماه گفت: با توجه به آنکه  در توزیع اقلام پرمصرف همانند گوشت قرمز، گوشت سفید، روغن و.. مشکلی وجود ندارد و به عبارتی با انباشت کالا در انبارها مواجه هستیم نیازی به برگزاری نمایشگاه های فصلی در این ماه نخواهیم داشت.
فاضلی ادامه داد: در واقع در سایر اقلام پرمصرف همچون حبوبات، خرما و زولبیا وبامیه بحث نظارت و کنترل بر واحد های صنفی مطرح است به طوریکه طی این ایام اتاق اصناف فعالیت  و نظارت خود را بیشتر و دقیق تر اعمال می کند.
رئیس اتاق اصناف با اشاره به قیمت زولبیا و بامیه بیان کرد: در قیمت اقلام پر مصرف این ماه جز زولبیا و بامیه تغییری ایجاد نشده و تنها نرخ زولبیا و بامیه ۱۵ درصد افزایش یافته به طوریکه هر کیلو درجه یک ۱۱ هزار تومان و درجه دو ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان مصوب شده و این در حالیست که درخواست اتحادیه بیش از این رقم بوده است.
وی در ادامه یادآور شد: نهادهای اتاق اصناف، سازمان حمایت از تولید کننده و مصرف کننده، سازمان صنعت و معدن و تجارت، وزارت بهداشت در این ماه نظارت ویژه ای بر فروشگاه ها اعمال می کنند و حال از مردم تقاضا داریم که از خرید اقلامی همچون آش و… از دست فروشان خودداری کنند و تنها از واحد های صنفی دارای پروانه کسب و برچسب طرح ضیافت خریداری کنند.
گفتنی است این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=705
  • ارسال توسط :
  • 436 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نمایشگاه های فصلی در ماه رمضان برگزار نمی شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.