• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14

ورود پوشاک قاچاق بیکاری کارگران را رقم زده است/دولت حمایت از واحدهای تولیدی را فراموش نکند

  • کد خبر : 1036
  • 16 مرداد 1395 - 12:10
ورود پوشاک قاچاق بیکاری کارگران را رقم زده است/دولت حمایت از واحدهای تولیدی را فراموش نکند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با تاکید بر ضرورت حمایت از تولید ملی به وضعیت نامناسب تولیدی های پوشاک در کشور اشاره کرد و گفت: با ورود پوشاک قاچاق به تعطیلی واحدهای تولیدی کشور و بیکاری جوانان روز به روز افزایش می یابد. شهبازحسن پور بیگلری درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با […]

حسن پور فراکسیون اصنافعضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با تاکید بر ضرورت حمایت از تولید ملی به وضعیت نامناسب تولیدی های پوشاک در کشور اشاره کرد و گفت: با ورود پوشاک قاچاق به تعطیلی واحدهای تولیدی کشور و بیکاری جوانان روز به روز افزایش می یابد.

شهبازحسن پور بیگلری درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با تاکید برضرورت حمایت از تولید ملی به وضعیت نامناسب تولیدی های پوشاک درکشور اشاره کرد و گفت:در سایه حضور برندهای درجه سوم و تقلبیِ ترک در بازار تهران بسیاری از پوشاک تولید داخل از رونق افتاده اند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، با تاکید براینکه با بحرانی شدن شرایط اقتصادی کشور بسیاری از واحدهای تولیدی ما ورشکسته شده اند،افزود:با ورود پوشاک ترک قاچاق به کشور تعطیلی واحدهای تولیدی و در پی آن بیکاری جوانان روز به روز افزایش می یابد.

رویه تولید در کشور باید همسو با رشد صادرات باشد

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه رویه تولید در کشور باید همسو با رشد صادرات باشد، تصریح کرد: هر نوع وارداتی که تولید را به انزوا بکشاند؛باید متوقف شده و با عوامل آن باید با جدیت برخورد صورت بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه واردات کالاهای مشابه تولید داخل و همچنین قاچاق با روح اقتصاد مقاومتی در تضاد است،تاکید کرد: متاسفانه در سال های اخیر ورود کالاهای خارجی مشابه تولید داخل در کشور بیشتر شده که نتیجه آن تعطیلی هر روزه یک واحد تولیدی و بیکاری خیل عظیمی از کارگران است.

 با شعار تولید ملی تقویت نخواهد شد

حسن پور بیگلری با بیان اینکه با شعار تولید ملی تقویت نخواهد شد،افزود:درسایه شعارهای بدون عمل دولت های مختلف تاکنون بسیاری از واحدهای تولیدی ما با وضعیت بحرانی مواجه شده اند.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از صنایع نساجی در کشور ما نیازمند حمایت مسئولان برای بازگشت به چرخه تولید هستند، ادامه داد: با ورود پارچه ها و پوشاک خارجی بی کیفیت به کشور،نساجی ما رقمی برای رقابت با قیمت های نازل کالاهای خارجی ندارد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، خواستار رسیدگی اولویت دار دولت به موضوع تولید شده و گفت: دولت باید با ارایه تسهیلاتی ارزان قیمت تولید را در کشور احیا کرده و اقتصاد مقاومتی را به چرخه عمل نزدیک کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در صورتی که تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای تولیدی در کشور تزریق شود به طور حتم پوشاکی با قیمت مناسب به بازار عرضه خواهد شد که توان رقابت با پوشاک خارجی را خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نائب رئیس اتحادیه پوشاک چندی پیش از حضور برندهای درجه سوم و تقلبی در بازار انتقاد کرده و گفته برندهای تقلبی نه تنها از قبل کمتر نشده است بلکه بیشتر هم شده و بازار داخلی را به هم می‌ریزد.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1036
  • ارسال توسط :
  • 538 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ورود پوشاک قاچاق بیکاری کارگران را رقم زده است/دولت حمایت از واحدهای تولیدی را فراموش نکند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.