• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12

وظیفه بازرسی‌ و نظارت بر کالاهای اساسی به وزارت جهاد کشاورزی موکول شد

  • کد خبر : 3743
  • 11 دی 1400 - 9:08
وظیفه بازرسی‌ و نظارت بر کالاهای اساسی به وزارت جهاد کشاورزی موکول شد

با ابلاغ معاون اقتصادی رئیس جمهوری مسئولیت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و خوراکی های موضوع قانون انتزاع به طور کامل در اختیار وزارت جهادکشاورزی قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان جم؛ در متن نامه محسن رضایی به معاون اول رئیس جمهوری، وزیر جهادکشاورزی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر […]

با ابلاغ معاون اقتصادی رئیس جمهوری مسئولیت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و خوراکی های موضوع قانون انتزاع به طور کامل در اختیار وزارت جهادکشاورزی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان جم؛ در متن نامه محسن رضایی به معاون اول رئیس جمهوری، وزیر جهادکشاورزی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر دادگستری آمده است:

بند (۱) تصمیمات جلسه بیست و دوم ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در تاریخ ۱۸ آبان ۱۴۰۰ که به تایید ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران رسیده است به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ می‌گردد؛
«از تاریخ ابلاغ این مصوبه، مسئولیت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و خوراکی‌های موضوع قانون انتزاع، به صورت کامل در اختیار وزارت جهاد کشاورزی است. وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف است کلیه پرسنل، امکانات و اعتبارات مربوط به این حوزه را در اسرع وقت به وزارت جهاد کشاورزی منتقل نماید. فعالیت‌های مربوط به بازرسی و نظارت اتاق اصناف در این حوزه نیز با اعلام کتبی وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف به هماهنگی با وزارت جهاد کشاورزی خواهد بود. سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان موظف است در این موارد تصمیمات وزارت جهاد کشاورزی را مبنای عمل قرار داده و گزارشات تخلف این حوزه را برای اعمال تعزیر به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال کند.

سازمان بسیج مستضعفین مطابق تفاهم‌نامه منعقده موظف است با هماهنگی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان و تحت مدیریت وزارت جهاد کشاورزی نسبت به انجام نظارت و کنترل قیمت‌های اقلام کالاهای اساسی و خوراکی موضوع قانون انتزاع اقدام کند.»

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=3743

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.