• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
13

پیام تبریک رئیس اتاق اصناف شهرستان جم به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر

  • کد خبر : 1856
  • 12 بهمن 1395 - 12:45
پیام تبریک رئیس اتاق اصناف شهرستان جم به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان جم؛ علی خطیب رئیس اتاق اصناف شهرستان جم به مناسبت فرا رسیدن ایام ا… دهه مبارک فجر پیامی را صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است: باسم رب الشهدا والصدیقین دهه فجر‌ سرآغاز دوباره طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست […]

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان جم؛ علی خطیب رئیس اتاق اصناف شهرستان جم به مناسبت فرا رسیدن ایام ا… دهه مبارک فجر پیامی را صادر کرد.
متن پیام به شرح ذیل است:

باسم رب الشهدا والصدیقین

دهه فجر‌ سرآغاز دوباره طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.دهه فجر که آغاز آن روز دوازدهم بهمن یعنی روز “امام آمد” که به شکوفه پر ثمر و عزت آفرین آن ۲۲ بهمن ختم می شود برای ملت عزیز ایران ایام غرورانگیزی را به یاد می آورد.در فجر انقلاب اسلامی با اینکه جای شهدا خالی است اما یادشان در دلها باقی و اجرشان در محضر خدایشان جاوید است.

تاریخ انقلاب اسلامی به رهبری آن بزرگمرد ربانی چه با شکوه رقم خورد.یک ملت و یک امام با دست خالی اما قلبی پر مهر و ایمان در مقابل طاغوت زمانه که البته از جانب استکبار یعنی آمریکا و اذناب آنان حمایت می شد،پیروز شد.امام رمز پیروزی را اسلامی بودن و وحدت و اتحاد ملت توصیف کردند و ملت قوام و دوام آن را نعمت ولایت فقیه دانستند و علیرغم فتنه ها و دسیسه ها در این اطاعت و بصیرت پایدار ماندند .

این معرفت خداگونه و پیوند امام و امت که با رهبری خلف صالح امام یعنی آیت الله العظمی خامنه ای ادامه یافت انقلاب اسلامی را تا کنون از گزند خطرات بزرگی حفظ کرده است.

در این ماه و یوم الله تاریخ انقلاب با تبریک سالگرد پیروزی و آن ایام با شکوه به رهبری عزیز و ملت وفادار مخصوصا خانوادهای شهدا و ایثارگران، یاداوری نام امام و شهدای گرانقدر و تشکر از ملت را نیت کرده بودم.امید است تا رهرو خوبی باشیم.

 

علی خطیب / ۱۲ بهمن ماه ۹۵

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1856
  • ارسال توسط :
  • 556 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای پیام تبریک رئیس اتاق اصناف شهرستان جم به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.