• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
5

چهارمین دوره انتخابات انجمن‌ حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در شهرستان جم برگزار می‌شود

  • کد خبر : 4324
  • 04 اردیبهشت 1402 - 8:40
چهارمین دوره انتخابات انجمن‌ حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در شهرستان جم برگزار می‌شود

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جم گفت: به زودی چهارمین دوره انتخابات انجمن‌ حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در شهرستان جم برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جم،اکبر حسینی با اشاره به نقش انجمن‌حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در شهرستان جم اظهار داشت: انجمن‌های موصوف نقش موثری در حمایت […]

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جم گفت: به زودی چهارمین دوره انتخابات انجمن‌ حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در شهرستان جم برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جم،اکبر حسینی با اشاره به نقش انجمن‌حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در شهرستان جم اظهار داشت: انجمن‌های موصوف نقش موثری در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در همه بخش‌های دولتی و خصوصی دارند.
حسینی خاطر نشان کرد: به استناد قانون حمایت از مصرف‌کنندگان و همچنین مقررات مربوطه، برنامه زمانبندی فرایند انتخابات هیات مدیره و بازرس انجمن‌های شهرستانی در سال ۱۴۰۲ توسط ادارات صمت شهرستان به عنوان مرجع نظارت بر انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در سطح شهرستان و دبیرخانه هیات نظارت بر انتخابات آن انجمن تدوین خواهد شد و حسب تکالیف مطروحه در اساسنامه انجمن شهرستانی اداره صنعت، معدن و تجارت هر شهرستان نسبت به “تشکیل هیات نظارت بر انتخابات انجمن” و نظارت برفرایند انتخابات اقدامات لازم به عمل می‌آوردند.
وی بیان کرد: مطابق مفاد تبصره‌های ۱و۲ و شرایط داوطلبان عضویت در هیات مدیره بر مبنای اساسنامه انجمن شهرستانی، انتخابات اعضای هیات مدیره و بازرس انجمن‌های شهرستانی به طور سراسری برگزار خواهد شد.
رئیس اداره  صمت شهرستان جم اعلام کرد: مدت اعتبار فعالیت هیات مدیره و بازرس کنونی انجمن‌های مذکور، حداکثر تا زمان برگزاری انتخابات سراسری (خرداد ماه سال ۱۴۰۲) بوده و شروع فعالیت هیات مدیره و بازرس جدید انجمن در شهرستان‌ها نیز در تیرماه سال ۱۴۰۲ می‌باشد .

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=4324

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.