• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9

کاهش ۳۰ درصدی قاچاق پوشاک نسبت به سال گذشته

  • کد خبر : 1491
  • 13 آذر 1395 - 8:04
کاهش ۳۰ درصدی قاچاق پوشاک نسبت به سال گذشته

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران از کاهش ۳۰ درصدی قاچاق پوشاک در سال گذشته خبر داد. ابوالقاسم شیرازی با اشاره به اینکه در بخش‌های مختلف قاچاق وجود دارد و نمی‌توان این معضل را به صفر رساند، اظهار کرد:  خوشبختانه با توجه به اطلاع‌رسانی های قبلی به منظور جلوگیری از برخوردهای صلبی با کاهش […]

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران از کاهش ۳۰ درصدی قاچاق پوشاک در سال گذشته خبر داد.

ابوالقاسم شیرازی با اشاره به اینکه در بخش‌های مختلف قاچاق وجود دارد و نمی‌توان این معضل را به صفر رساند، اظهار کرد:  خوشبختانه با توجه به اطلاع‌رسانی های قبلی به منظور جلوگیری از برخوردهای صلبی با کاهش قاچاق در بحث پوشاک مواجه هستیم و با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده تمرکز خود را روی مراکز اصلی و انبارها قرار دادیم و در بخش خرده فروشی ورود نکردیم.

وی در گفت‌وگو با ایسنا، ادامه داد: توانستیم در مراکز اصلی و انبارها به صورت مطلوب ورود کنیم و با توجه به اقداماتی که از سال گذشته به منظور مبارزه با قاچاق پوشاک انجام دادیم، میزان قاچاق را در این بخش کاهش دهیم.

رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک تهران با بیان اینکه متاسفانه آمار دقیقی از قاچاق در دسترس نیست، گفت: بر اساس بازرسی‌های میدانی ۷۰ تا ۸۰ درصد فروشندگان در بخش پوشاک تولیدکنننده هستند و همین مسئله باعث افزایش رغبت آن‌ها به مبارزه به قاچاق شده است.

شیرازی همچنین با اشاره به اینکه نزدیک به ۷۰ درصد خریداران از کالاهای ایرانی استقبال می‌کنند، خاطرنشان‌ کرد: میزان پوشاک خارجی نسبت به ایرانی بر اساس میزان استقبال مردم ۳۰ به ۷۰ است و قطعا فرهنگ استفاده از تولید داخل و نیز بالا بودن کیفیت محصولات می‌تواند به تمایل بیشتر مردم برای حمایت از تولید ایرانی کمک کند.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1491
  • ارسال توسط :
  • 424 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای کاهش ۳۰ درصدی قاچاق پوشاک نسبت به سال گذشته بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.