• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10

۳۱ اردیبهشت ۹۷ زمان برگزاری انتخابات اتاق‌های اصناف سراسر کشور

  • کد خبر : 2405
  • 01 اردیبهشت 1397 - 7:34
۳۱ اردیبهشت ۹۷ زمان برگزاری انتخابات اتاق‌های اصناف سراسر کشور

دبیرکل اتاق اصناف ایران از برگزاری انتخابات اعضای هیات رئیسه اتاق‌های اصناف  سراسر کشور در اردیبهشت‌ ماه سال‌ جاری خبر داد و گفت: ثبت‌نام از داوطلبان از پنجم تا سیزدهم اردیبهشت انجام و رأی‌گیری در روز ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، […]

دبیرکل اتاق اصناف ایران از برگزاری انتخابات اعضای هیات رئیسه اتاق‌های اصناف  سراسر کشور در اردیبهشت‌ ماه سال‌ جاری خبر داد و گفت: ثبت‌نام از داوطلبان از پنجم تا سیزدهم اردیبهشت انجام و رأی‌گیری در روز ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری هم‌زمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، علی عوض‌پور افزود: همچنین انتخابات نمایندگان اتاق‌های اصناف ایران در استان‌ها نیز پس از اعلام نتایج نهایی اتاق‌های اصناف سراسر کشور با اعلام دبیرخانه هیات عالی نظارت برگزار می‌شود. وی در خصوص آخرین وضعیت آن‌دسته از نفراتی که عضویت همزمان در شورای شهر و اتاق‌های اصناف حضور دارند، اظهار کرد: هر چند در این خصوص اختلاف نظر حقوقی وجود دارد اما موضوع برای تعیین تکلیف نهایی در کمیسیون های مرتبط در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی و پیگیری است و به نظر می رسد قانون عطف به ماسبق نمی شود لکن نظر مجلس فصل الخطاب خواهد بود. عوض پور در پایان در خصوص اینکه آیا برنامه‌ای برای دایر کردن دفاتری در مراکز استان‌ها برای فعالیت متمرکز نمایندگان اتاق‌های اصناف ایران در استان‌ها دارید یا خیر، پاسخ داد: تاکنون این موضوع مطرح نشده است. دبیرکل اتاق اصناف ایران همچنین تصریح کرد: برخی اتاق‌های اصناف که انتخابات میان دوره‌ای داشته اند، تا زمان مهلت اعتبارنامه، مستثنی از برگزاری انتخابات اردیبهشت ماه امسال هستند.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=2405

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.