• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

در حاشیه مراسم تجلیل از اصناف نمونه شهرستان جم؛ فرماندار: بازاریان یکی از پایه های انقلاب بوده و هستند/بازرسی ها در بازار در حال انجام است/مردم بازاری پویا و با انصاف و همراه با عدات و اعتدال محور را انتظار دارند/عدم استقرار تعزیرات حکومتی یکی از معظلات شهرستان جم

  • کد خبر : 4078
  • 05 تیر 1401 - 12:21
در حاشیه مراسم تجلیل از اصناف نمونه شهرستان جم؛ فرماندار: بازاریان یکی از پایه های انقلاب بوده و هستند/بازرسی ها در بازار در حال انجام است/مردم بازاری پویا و با انصاف و همراه با عدات و اعتدال محور را انتظار دارند/عدم استقرار تعزیرات حکومتی یکی از معظلات شهرستان جم

به مناسبت فرارسیدن روز ملی اصناف، مراسم تجلیل از اصناف نمونه شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار،رئیس اداره صمت،رئیس اتاق اصناف، و جمعی از اصناف برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان جم؛ فرماندار جم در مراسم تقدیر از اصناف نمونه شهرستان جم با اشاره به اینکه بازاریان یکی از پایه های انقلاب […]

به مناسبت فرارسیدن روز ملی اصناف، مراسم تجلیل از اصناف نمونه شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار،رئیس اداره صمت،رئیس اتاق اصناف، و جمعی از اصناف برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان جم؛ فرماندار جم در مراسم تقدیر از اصناف نمونه شهرستان جم با اشاره به اینکه بازاریان یکی از پایه های انقلاب بوده و هستند بیان داشت: نقش پررنگ بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی از کسی پوشیده نیست. حضور اصناف در جنگ تحمیلی ایثارگری آنان گواهی بر همین موضوع است.

سید محمد احمدپور در ادامه با اشاره به اقدامات اقتصادی دولت خاطر نشان کرد: دولت ایت الله رییسی تورم ۶۰ درصد با ۴۸۰ هزار میلیارد بدهی تحویل گرفت و این دولت برای جلوگیری از تورم بیشتر راهی جز مردمی سازی یارانه ها نداشت. اقدامی بسیار مهم اغاز شده که مردم و بازاریان با آن همراهی خوبی داشته اند.
جراحی اقتصادی که انجام شده همراه با سختی و مشقت است اما این اقدام در اینده ثبات اقتصادی را در پی خواهد داشت.
درصد افزایش قیمت روغن و ارد در کشور های همسایه گواهی بر موفقیت این طرح و جلوگیری از قاچاق کالاها می باشد.

وی در ادامه ضمن تبریک روز ملی اصناف و قدردانی از همراهی بازاریان شهرستان جم افزود: مردم بازاری پویا و با انصاف و همراه با عدات و اعتدال محور را انتظار دارند. قیمت ها در شهرستان باید به گونه ای باشد که کم بضاعت ترین مردم هم بتوانند ارزاق خود را خریداری کنند.
دستگاه های متولی موظف شده اند روزبازار را ایجاد کنند.

احمدپور در ادامه با اشاره به اینکه بازرسی ها در بازار انجام می شود افزود: بازرسی از سوی بازرسان اتاق اصناف، اداره صمت، جهاد کشاورزی در سطح بازار صورت می گیرد.
وی بیان داشت: عدم استقرار تعزیرات حکومتی یکی از معظل شهرستان جم، مردم و اصناف است.

فرماندار جم در رابطه با فروش کالاهای ته لنجی در سطح شهرستان گفت: نظر مجموعه استانداری درمورد ته لنجی این است که جابجایی کالا های در سطح شهرستان های استان مشکلی نداشته باشد.

 

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=4078

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.