• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
14

دیدار با فرمانده محترم ناحیه سپاه حضرت عباس(ع) شهرستان جم بمناسبت روز پاسدار

  • کد خبر : 2408
  • 04 اردیبهشت 1397 - 13:34
دیدار با فرمانده محترم ناحیه سپاه حضرت عباس(ع) شهرستان جم بمناسبت روز پاسدار

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف جم؛ به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، روسای ادره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه های شهرستان با فرماندهی و پرسنل محترم ناحیه سپاه حضرت عباس(ع) شهرستان جم دیدار کردند. رئیس اتاق اصناف شهرستان جم ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت:  نقش سپاه […]

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف جم؛ به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، روسای ادره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه های شهرستان با فرماندهی و پرسنل محترم ناحیه سپاه حضرت عباس(ع) شهرستان جم دیدار کردند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان جم ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت:  نقش سپاه در جامعه بسیار پر اهمیت می باشد و سپاه پاسداران، نماد ولایت‌پذیری در حراست و صیانت از ولایت فقیه است.

وی  همچنین افزود: بیش از ۶ هزارنفر بصورت مستقیم در واحدهای صنفی شهرستان جم مشغول به کار هستند و تعداد افراد زیادی نیز از همین راه معیشت خود را تامین می کنند.

خطیب در رابطه با موسسه ی خیریه کوثر اصناف جم اظهار داشت: این موسسه که از چندسال قبل فعالیت خود را شروع کرده و تاکنون افراد مستمند و کم بضاعت زیادی را تحت پوشش گرفته است و کمک های نقدی و غیر نقدی از سوی واحدهای صنفی به آنها تعلق گرفته است.

 

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=2408

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.