• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
11

دیدار با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بمناسبت هفته ناجا+تصاویر

  • کد خبر : 2231
  • 22 مهر 1396 - 9:34
دیدار با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بمناسبت هفته ناجا+تصاویر

بمناسبت فرارسیدن هفته ناجا، رؤسای صنعت،معدن،تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه های شهرستان جم با فرماندهی نیروی انتظامی دیدار کردند. فرمانده نیروی انتظامی ضمن توجه به نصب دوربین مداریسته در واحدهای صنفی و پاساژها افزود: تعدادی از پاساژها و واحدهای صنفی شهرستان فاقد دوربین های مداربسته می باشند که امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد نصب دوربین […]

بمناسبت فرارسیدن هفته ناجا، رؤسای صنعت،معدن،تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه های شهرستان جم با فرماندهی نیروی انتظامی دیدار کردند.

فرمانده نیروی انتظامی ضمن توجه به نصب دوربین مداریسته در واحدهای صنفی و پاساژها افزود: تعدادی از پاساژها و واحدهای صنفی شهرستان فاقد دوربین های مداربسته می باشند که امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد نصب دوربین های مداربسته در کلیه واحدهای صنفی باشیم تا علاوه بر حفظ امنیت، شناسایی تخلفات نیز راحت تر صورت گیرد.

مهدیان در رابطه با اقداماتی در جهت امنیت واحدهای صنفی طلا و جواهر ادامه داد: این واحدها برطبق قانون باید راس ساعت تعیین شده تعطیل شوند و همچنین با در نظر گرفتن نگهبان از سوی نیروی انتظامی، اقدام به پیشگیری از سرقت های احتمالی کرده ایم.

 

کرمی با انتقاد از کمبود جای پارک در خیابان اصلی شهر جم گفت: متاسفانه در گذشته آینده نگری نسبت به این خیابان صورت نگرفته تا امروز مردم با مشکل مواجه باشند.

رئیس پلیس راهور شهرستان افزود: واحدهای صنفی آژانس شهرستان دارای فضای پارک کافی نیستند و این یکی از عوامل ترافیک در خیابان اصلی شهر است.

 

علی خطیب ضمن تبریک هفته ناجا گفت: نیروی انتظامی یکی از ارکان بسیار مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است و تلاش های شبانه روزی شما باعث حفظ امنیت در جای جای ایران عزیز و شهرستان جم شده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان جم افزود: با افتتاح آژانس بیسیمی علاوه بر راحتی مردم در شماره گیری و سرعت در خدمات، باعث کاهش ترافیک و افزایش بازدهی خواهد شد و پیش بینی می شود تا ۵۰ درصد سهم را ازآن خود کند.

خطیب در پایان با اشاره به کمبود پارکینگ بیان کرد: شهرداری مجوز صادر می کند و حق پارکینگ نیز می دهد، مشکل نبود پارکینگ عمومی است که توسط شهرداری به آن توجه نمی شود.

 

 

فل

 

 

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=2231

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.