• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
11

رای ۶۵ درصدی مردم جم به حسن روحانی/نتیجه نهایی انتخابات شورای شهر و روستا در جم مشخص شد

  • کد خبر : 2028
  • 31 اردیبهشت 1396 - 7:50

به گزارش خبرنگار آوای جم، انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا از ساعت ۸ صبح دیروز جمعه در سراسر کشور آغاز شد و راس ساعت ۲۴ به پایان رسید. مردم شهرستان جم در ساعات ابتدایی رای گیری حضوری پرشور داشتند و این حضور در شهر مرکز شهرستان بیشتر دیده می شد.   مردم […]

به گزارش خبرنگار آوای جم، انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا از ساعت ۸ صبح دیروز جمعه در سراسر کشور آغاز شد و راس ساعت ۲۴ به پایان رسید. مردم شهرستان جم در ساعات ابتدایی رای گیری حضوری پرشور داشتند و این حضور در شهر مرکز شهرستان بیشتر دیده می شد.

 

مردم شهرستان جم در پایان رای گیری سرنوشت چهار ساله شهر و روستای خود و البته کشورمان را رقم زدند.

مردم شهرستان جم بیش از ۲۳ هزار رای به حسن روحانی دادند تا مردم نگین سبز جنوب استان بوشهر ۶۵ درصد آرا را به دولت تدبیر دهند و روحانی به طور کلی با بیش از ۲۳ میلیون رای ، تا سال ۱۴۰۰ رئیس جمهور کشورمان باشد.

سید ابراهیم رئیس السادات مشهور به رئیسی نیز با کسب ۱۱ هزار و ۱۷ رای، ۳۱ درصد آرای جم را به خود اختصاص داد.

در شهر جم نیز منتخبین مردم مشخص شدند، فرماندار جمی دولت اصلاحات توانست با اختلاف دو هزار رای به عنوان رئیس جدید شورای شهر جم معرفی شود.

آمار دقیق و نهایی از انتخابات شورای شهر جم بدین شرح است:

عبدالحسین اکسیر با ۵ هزار و ۳ رای نفر اول شد، علی(افشین ) پریشان با ۳ هزار و ۷۱ رای، اسدالله نیکخواه با ۳ هزار و ۲۰ رای، چمران رفیعی پور با ۲ هزار و ۶۳۴ رای و خلیل زارعی با ۲ هزار و ۱۹۹ رای در جایگاه دوم تا پنجم قرار گرفتند تا در چهار سال آینده اعضای شورای شهر جم را تشکیل دهند.

در شهر ریز احمد شریفی،جواد یوسفی پور، محمد اعتصامی، سید رضا محمودی و حسن رمضانی توانستند آرا مردم را به خود اختصاص دهند و اعضای جدید شورای این شهر باشند.

 

در شهر انارستان احمد مطهری، حسین نوروزی، ابراهیم بکران، محمد منصوری و غلامرضا یمینی توانستند بیشترین آرا مردم را به اختصاص دهند تا در دوره ی پنجم شورای شهر انارستان در بخش ریز حاضر باشند.

نتیجه نهایی در بزرگترین روستای استان بوشهر نیز مشخص شد، مردم بهارستان جم این نفرات را برای پنجمین دوره شورای اسلامی مشخص کردند.

قاسم اغنیا، حسین اعظمی، ابوذر اعتماد، سید مصطفی حسینی مقدم و جلیل ادیب پور نفراتی هستند که توسط مردم تا سال ۱۴۰۰ انتخاب شدند.

آوای جم بزودی نتیجه نهایی در دیگر روستاهای شهرستان جم را انتشار خواهد داد.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=2028

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.