• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

رسانه ها فضا را برای برگزاری انتخاباتی پرشور ، قانونی، سالم و با نهایت آرامش فراهم کنند

  • کد خبر : 2020
  • 23 اردیبهشت 1396 - 7:17

تاورتا؛ فرماندار جم گفت:به دنبال برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و قانونمند هستیم. به گزارش تاورتا، فتح الله نوروزی فرماندار جم در نشستی که ظهر امروز در دفتر فرماندار شهرستان جم پیرامون برگزاری انتخابات و نقش رسانه های شهرستان، برگزار شد، اظهار داشت: تمامی فرایند های مربوط به برگزاری انتخابات به خوبی انجام شده است و […]

تاورتا؛ فرماندار جم گفت:به دنبال برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و قانونمند هستیم.

به گزارش تاورتا، فتح الله نوروزی فرماندار جم در نشستی که ظهر امروز در دفتر فرماندار شهرستان جم پیرامون برگزاری انتخابات و نقش رسانه های شهرستان، برگزار شد، اظهار داشت: تمامی فرایند های مربوط به برگزاری انتخابات به خوبی انجام شده است و امیدواریم شاهد برگزاری انتخابات پرشور و قانونمندی باشیم.

نوروزی گفت: تمامی ادارات و نهاد های مربوطه و همچنین شرکت های مستقر در شهرستان با تمام وجود در امر برگزاری انتخابات همکاری می کنند که از همه آنها تشکر می کنم.

وی در ادامه سخنان خود افزود: با تمام توان دنبال برگزاری انتخاباتی پر شور، سالم و قانونمند هستیم زیرا به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات آبروی نظام و تمرین دمکراسی است.

نوروزی با بیان اینکه در چینش صندوق های اخذ آراء به سهولت دسترسی مردم به آن توجه شده است افزود: ما دنبال حفظ حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان هستیم و در این راه باید با وحدت و همدلی حرمت و کرامت کاندیداها حفظ شود.

وی با بیان اینکه ملاک همه ما باید قانون باشد و با رعایت اصل بی طرفی باید فضا را برای برگزاری انتخابات پر شور فراهم کنیم خاطر نشان کرد: هر کس از ۳۵ نفر کاندیداهای شهر جم و سایر شهر ها و روستا هایی که منتخب مردم شدند، برای ما قابل احترام می باشند و ما نیز با این عزیزان همراهی خواهیم نمود.

وی گفت: به دنبال تخریب همدیگر و کاندیداها نباشیم و همه اقشار مردم را جهت حضور در انتخابات تشویق نماییم، زیرا حضور پرشور نیازمند ایجاد فضایی همراه با آرامش و اعتماد است.

فتح الله نورزوی در پایان گفت: از همه مردم دعوت می کنم در انتخابات حضوری گسترده داشته باشند و به پای صندوق های رای بیایند.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=2020

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.