• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
10

مالیات بر ارزش افزوده بلای جان مردم شده است

  • کد خبر : 568
  • 17 مهر 1394 - 13:50
مالیات بر ارزش افزوده بلای جان مردم شده است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌اکنون مالیات بر ارزش افزوده به بلایی بر جان مردم تبدیل شده است. به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، عزت‌الله یوسفیان‌ملا در مراسم افتتاح پارک روستایی در روستای نوده بخش دشت‌سر این شهرستان، اظهار کرد: باید توجه به روستاها در اولویت فعالیت مسئولان قرار […]

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌اکنون مالیات بر ارزش افزوده به بلایی بر جان مردم تبدیل شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، عزت‌الله یوسفیان‌ملا در مراسم افتتاح پارک روستایی در روستای نوده بخش دشت‌سر این شهرستان، اظهار کرد: باید توجه به روستاها در اولویت فعالیت مسئولان قرار بگیرد.
وی با گرامی‌داشت روز ملی روستا، افزود: اگر در دولتی به روستاها توجه نشود در حقیقت به تولید، اشتغال، نوآوری در بین مردم روستا و اقتصاد پایدار توجه نشده است.
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با توجه دولت در چند سال گذشته تاکنون عمران، آبادانی و سازندگی در روستاها شدت پیدا کرده است، تصریح کرد: با آبادانی روستاها می‌توان با کاهش مهاجرت مردم از روستا به شهر، مهاجرت معکوس را شاهد بود.
یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه باید بیشتر از گذشته به روستاها توجه شود، یادآور شد: در دولت یازدهم نیز توجه به روستاها در اولویت جای دارد.
وی با اعلام اینکه دولت‌مردان در مقابل مردم وظایف زیادی دارند و مردم نیز باید مسائل متعددی را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: دریافت خدمات مردم از دولت باید باعث ایجاد رفاه و آسودگی بیشتر شود.
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه هم‌اکنون مالیات بر ارزش افزوده به بلایی بر جان مردم تبدیل شده است، گفت: اگر بسیاری از افراد برای دریافت مالیات بر ارزش افزوده، کشورهای پیشرفته را مثال می‌زنند، چرا از خدمات بی‌شمار آن کشورها به مردم و اقشار مختلف سخن به میان نمی‌آورند.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر خدمات بی‌نظیر دولت به مردم در کشورهای پیشرفته در قبال دریافت مالیات، ادامه داد: هم‌اکنون ۲۸ کشور اتحادیه اروپا مالیات دریافت می‌کنند ولی خدماتی که می‌دهند بسیار زیاد و در جامعه ما محال است. این مسئول با اعلام اینکه باید در جامعه حق مردم ادا شود، بیان کرد: اگر در جامعه مشکلات زیادی وجود دارد که این مهم بر اساس منویات رهبر انقلاب و توجه به بیانات معظم‌له با هم‌دلی و هم‌زبانی برطرف می‌شود.
یوسفیان‌ملا با اشاره به رسیدگی به مشکلات روستایی در شهرستان آمل، گفت: حدود ۷۰۰ میلیون تومان چندی قبل برای تقویت و ترمیم شبکه‌های برق‌رسانی در روستاها توزیع شد و امیدواریم با کارشناسی‌های لازم در آینده نزدیک مشکلات روستاها مرتفع شود.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=568

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.