• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9

هشدار ایران به شرکت‌های فرانسوی

  • کد خبر : 2183
  • 11 شهریور 1396 - 9:31

به گزارش افکارنیوز،  علی آهنی به ابتکار و دعوت مدف بین‌المللی (شورای کارفرمایان اقتصادی و تجاری فرانسه) در همایش اقتصادی در پاریس با حضور فرانسوا سنمو، سفیر فرانسه در تهران، مسئول ایران در خزانه‌‌داری این کشور و همچنین نمایندگان بیش از صد شرکت فرانسوی برگزار شد، سخنرانی کرد. معاون مدف بین‌المللی قبل از سخنان سفیر ایران گفت: از حمایت جدی جنابعالی طی […]

به گزارش افکارنیوز،  علی آهنی به ابتکار و دعوت مدف بین‌المللی (شورای کارفرمایان اقتصادی و تجاری فرانسه) در همایش اقتصادی در پاریس با حضور فرانسوا سنمو، سفیر فرانسه در تهران، مسئول ایران در خزانه‌‌داری این کشور و همچنین نمایندگان بیش از صد شرکت فرانسوی برگزار شد، سخنرانی کرد.

معاون مدف بین‌المللی قبل از سخنان سفیر ایران گفت: از حمایت جدی جنابعالی طی دوره خدمت‌تان از فعالیت‌های مدف متشکرم. شما دیپلمات بزرگی هستید که توانستید با ظرافت و به صورت حرفه‌ای روابط دو کشور را که همانند میدان مین بود مدیریت کنید.

وی ضمن اشاره به سفرهای متعدد مقامات سیاسی و اقتصادی دو کشور و همچنین هیات‌های اقتصادی فرانسه به ایران، اظهار داشت: شما بعد از مدت طولانی دشواری در روابط دو کشور، برای شرکت‌های فرانسوی روشنایی لازم را به ارمغان آوردید. بدانید خاطره خوبی از خود به جای گذاشته است.

در ادامه سمینار، علی آهنی، سفیر ایران در فرانسه با ابراز خوشحالی از تحولات رو به رشد روابط با فرانسه تصریح کرد: تلاش‌ها و ابتکارات شجاعانه مسئولان مدف برای توسعه روابط اقتصادی دو کشور با وجود تهدیدها و فشارهای مختلف قابل تقدیر است اما هنوز در این مسیر معضلاتی از جمله احتیاط بیش از حد بانک‌های بزرگ فرانسه در همکاری با ایران وجود دارد که رفع آنها نیازمند حمایت و ابتکار قوی‌تر دولت فرانسه است.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها، ثبات و امنیت کشورمان خاطرنشان کرد: شرکت‌های فرانسوی برای موفقیت در بازار ایران باید با سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و انتقال فناوری، همکاری درازمدت با ایران را تضمین کنند.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=2183

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.